Alle netwerk producten verbinding verloren ?

error33

Brons
UniFier
11 feb 2018
362
147
43
Al kijken in logbestanden kom ik een vreemde gebeurtenis tegen.
Op eenzelfde tijdstip worden alle aangesloten HW Unifi producten betiteld als verbinding verloren. Niet eenmaal maar meermaals is dit gebeurt. iemand enig idee waarom dit gebeurt ??

verbindingen verloren.png
 
Dit zie ik normaalgesproken alleen als de controller de verbinding met het netwerk verliest of opnieuw wordt gestart.
 
Hm vreemd dat is niet gebeurt door mij op de bepaalde tijden :rolleyes:
Is er ergens te achterhalen of de CK opnieuw is opgestart ?
 
Je zou naar de uptime van de netwerkverbinding van de controller kunnen kijken.
 
Die staat op 10 dagen dat komt dan niet overeen
 

Bijlagen

  • uptime Ck.png
    uptime Ck.png
    33,7 KB · Weergaven: 28
Ok. Dan misschien in de server.log file van de controller kijken of je daar iets ziet?
 
Is de server.log simpel te benaderen ik ben niet zo van het SSH gebeuren enz.

Zie nu ook dat er automatisch opnieuw geadopteerd wordt ??

auto opnieuw geadopteerd.png
 
Helaas helpt het bij mij niet met een PTP, ook een update afgewacht maar de meldingen blijven binnen komen ???

Maar waar wordt de verbinding eigenlijk met verloren ???
Schermafbeelding 2019-08-17 om 14.51.05.png
 
Het lijkt er dan meer op dat de CK de verbinding verliest. Ik ga er eens een nieuwe kabel tussen zetten
 
CK verplaatst naar een andere switch en andere patch kabel gebruikt. Maar vandaag was het weer zo ver:(

Ik keek in de app en kwam er niet in.half uurtje later wel weer en op het tijdstip dat ik geprobeerd had stonden weer de verbindingen verloren.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..