Migratie van NVR naar Protect

MartinM

Donateur
Silver
UniFier
10 jan 2019
146
1
72
28
Regio 0478
In eerste instantie leken de mogelijkheden niet toereikend (of niet goed uitgewerkt).
Toch een aantal camera's overgezet en een paar dagen gespeeld met de Protect app en Webtool.

Korte conclusie: ik ben om, en heb alle camera's overgezet!
Werkt prima, stabiel, en de always on recording met zoekmogelijkheid wil je echt niet meer missen.

Aangezien er niet echt veel documentatie is, is er wat zoekwerk, maar het huidige resultaat is prima.

Iemand een NVR kopen (6 maanden oud ;-))
 
Mijn bevalt Protect ook erg goed, mis alleen een wachtwoord op de app.

Voor verkoop zie : Aangeboden / Gezocht

Rene
 
Ik ben ook overgestapt, van een losse nvr en controller naar de gen2+ met protect.
Werkt fantastisch, het overzetten van de camera's ging absoluut soepel.
Beide device in het netwerk, camera's softwarematig van de NVR verwijderen, en direct automagisch verbonden op de gen2+
Het enige wat ik zeker mis, is de mogelijkheid om opname's uit te schakelen. Dus alleen een view en geen record. Ik heb begrepen dat daar aangewerkt wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Hoi insomniad,

Ik had het eigenlijk nog niet gemist, maar wel een goeie!
Met 8 camera’s zit je snel aan de opname limiet. Nou is die natuurlijk dynamisch, maar je hebt helemaal gelijk.
Ik moest wel even wennen aan het feit dat sommige zaken wel op de app, maar niet via de browser te benaderen zijn.
Wat uitermate “cool” is is het feit dat ik via een vast UniFi toestel UV Pro nu de camera’s kan bekijken.

Grtz
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..