USG PRO 4 icm T-Mobile Thuis

Ariekanarie_vr6

UniFier
3 mei 2019
10
2
3
Hoi,

Even een vraag..
Over 2 weken wordt mijn t-mobile thuis lijntje opgeleverd en nu zou ik graag mijn pro 4 zo willen configureren dat deze untaged alles over LAN 1 gooit ofwel LAN 2 inzet om VLAN 640 over te gooien. in het laatste geval hoef ik even geen extra managed switch te kopen. nu ben ik er niet helemaal zeker van of ik de juiste instellingen voor ogen heb en hoop dat iemand tips heeft voor mij.

Config:
Glasvezel > SPF >PRO4 > Lan 1 > VLAN 300 (internet)
Lan 2 > VLAN 640 (iPTV)

hoe kan ik dit het beste aan pakken straks?

Alvast bedankt!

Groet,
Arjan
 
Nee, dat gaat je op die manier echt niet lukken. Als je iets dergelijks wilt dan zul je met een json configuratie file aan de slag moeten ben ik bang.
 
Dat is idd niet wat ik perse verwacht. Waar ik met KPN tegenaan loop is dat ik door her json script geen Speedtest meer uit kan voeren en tevens mijn wan ip noet weergegeven wordt. Alsof je geen verbinding hebt zeg maar. Uiteraard is die er wel gewoon en nu had ik gehoopt dat weer werkend te kunnen krijgen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heeft er iemand toevallig een json script welke toe te passen is op de USG 4p Pro ?

Ik heb uiteraard nu VLAN 300 getagged op de wan poort maar kan natuurlijk VLAN 640 niet zelf toevoegen in de gui...

Misschien die me een klein beetje op weg kan helpen hiermee.

Om daarvoor alleen een extra switch te moeten kopen zoals beschreven wordt in het topic voor de USG 3p vind ik ook weer zowat.

Wie o wie :)

Thanks alvast!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..