Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb net mijn kpn abonnement gewijzigd naar 200/200 (oude 100/100).
Nu was ik benieuwd of ik het wel haalde.
Rechtstreeks is alles goed 200/200. Maar wanneer ik via de usg wil testen is het meteen 100/100.
Waar zou dit aan kunnen liggen ?
Doe nou es eerst n speedtest van je pc direct op je modem, bekabeld aangesloten. Als je daar op 100 blijft hangen weer je iig waar je verder moet kijken
Oh ok zo had ik t niet begrepen
Eerstvolgende poging dan met laptop direct aan de usg achter t modem lijkt me
Als je daar 200 niet haalt is er n rotte kabel in of uit je usg
Daarna steeds 1 nieuwe component en 1 nieuwe kabel gebruiken
Nog een mogelijkheid: Heb je smart queues aan staan op de USG? Zo ja, heb je de limieten voor de smart queues wel aangepast aan de nieuwe situatie? Dit laatste wordt ook vaak vergeten namelijk.
Smart queueing helpt te voorkomen dat 1 gebruiker de volledige bandbreedte van de lijn opsnoept en bepaalde soorten uitgaand verkeer krijgt voorrang. Dit had ik eerder aanstaan toen ik 1 Mbps upload snelheid had. Dan werd niet het hele internet thuis geblokkeerd als 1 PC begon met updates van Microsoft.
Voor een internetverbinding met voldoende bandbreedte heeft dit geen toegevoegde waarde.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.