Internet afsluiten voor kinderen na 21u.

Micha

UniFier
26 okt 2019
48
5
8
49
Den Bosch
Hoi Unifi gebruikers,

Ik wil graag willen instellen dat alle devices (wired en wireless) in de User Group: Kinderen dagelijks geen internet access krijgen tussen 21:00u en 07:00u.
Volgens mij kan ik dit helemaal niet realiseren met mijn USG. Ik ben dit al een tijdje aan het uitzoeken, nog voor ik een USG had gekocht maar heb nog geen oplossing.

Nu block ik de devices met de hand maar zou dit graag automatisch willen regelen.
Heeft iemand misschien een oplossing?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Micha
 
Op het ubnt forum staan wat oplossingen
Maar daar zitten wel wat haken en ogen aan (na een update je kan weer opnieuw beginnen, het lijkt een vrij technisch verhaal, ....)
Zal vanavond als ik eraan denk even die link gaan zoeken
Ik wil er ook nog aan gaan beginnen, maarja eerst de verbouwing maar ff afronden
 
Dit is het momenteel
ACpro ligt in de vensterbank, de rest in een hoekje in de woonkamer ?
Het werkt, maar eerst huis soort van afmaken (moet nog 1 slaapkamer geheel isoleren/electra/vloer/...., overloop afwerken, 2e badkamer maken,.....)
Daarna komt de IT afdeling aan de beurt ?
En daarna de nice to have, zoals deze handleiding
 

Bijlagen

  • 260BBE32-F95F-4F54-A540-3E7519D11E25.jpeg
    260BBE32-F95F-4F54-A540-3E7519D11E25.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 55
  • Leuk
Waarderingen: Hempie
Mijn gasten netwerk heeft een tijdschema, misschien een oplossing om zoiets te maken?
is wel voor draadloos, bekabeld heb ik zo nog geen oplossing voor gezien.
 

Bijlagen

  • tijdschema.jpg
    tijdschema.jpg
    43,2 KB · Weergaven: 73
Voor wifi kun je wel een aan/uit schema maken maar helaas voor vaste lan aansluitingen werkt dit niet. Ik heb voor de kids een apart wifi netwerk gemaakt met deze restricties.

Micha
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..