Foutmelding (?) maar ik weet niet wat

Bruce the boss

UniFier
25 mei 2020
56
4
8
Hallo,

Ben bezig om een nieuw netwerk aan te leggen met Unifi producten en dat gaat wel goedkomen.
Wil beginnen met 3 accesspoint waarvan er nu 2 zijn aangesloten.

Bij één (kamer Britte) zie ik echter een (fout)melding (1) en ik kan eigenlijk niet vinden wat hij aangeeft.
Waar kan ik vinden wat het probleem is?

Unifi .png
 
Denk nieuwe firmware 4.3.22.11330, en inderdaad 2 van de 3 op LTS
 
Laatst bewerkt:
Denk nieuwe firmware 4.3.22.11330
Ik heb het op de site van Unifi gecheckt maar ze hebben de laatste firmware. Ik zie firmware 11330 ook niet terug voor mijn apparaten.
In het control center wordt er ook niet aangeven dat er een update is.
Ik denk nu dat het misschien wel eens hiermee te maken kan hebben:

Dit apparaat heeft langdurige ondersteuning. Het ontvangt kritieke bugfixes en beveiligingsupdates via 03/01/2021. Na deze datum worden geen updates meer ondersteund.
 
Laatst bewerkt:
Als je de weergave nu eens op kolommen zet in plaats van iconen. Zie je dan meer info?
 
En als je nu met de muis op dat oranje waarschuwingsdriehoekje gaat staan (niet klikken), krijg je dan geen pop-up?
 
Denk dat het inderdaad alleen de LTS melding is. Het is eigenlijk ook een waarschuwing dat de support van de AP binnenkort stopt, maar de vertaling in het Nederlands is nogal krom. Vooral de kreet “langdurige ondersteuning” is verkeerd vertaalt uit het Engels.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bruce the boss
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..