Users van Protect verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinM

Donateur
Silver
UniFier
10 jan 2019
146
1
72
28
Regio 0478
MartinM heeft een nieuwe handleiding geplaatst:

Users van Protect verwijderen - Gebruikers verwijderen en opnieuw toevoegen

Beste lezers,

Ik maak al geruime tijd gebruik van de Protect applicatie. De laatste tijd via de UDM Pro.
Aangezien een van de gebruikers foutmeldingen kreeg op z'n iPhone heb ik uiteindelijk zijn gebruikersaccount verwijderd (om hem een nieuwe invite te kunnen sturen).

Dat verwijderen ging prima, maar telkens als ik hem weer toe wilde voegen kreeg ik de foutmelding "Duplicate user". Via de fora gevonden dat dat een bekende bug is.

De oplossing was niet zo ingewikkeld. De Protect service...

Bekijk deze handleiding...
 
Gisteravond met "crossed fingers" de nieuwe Protect software op de UDM Pro geïnstalleerd.
Dat ging eigenlijk probleemloos, het upgraden van de camera formware gaat ook knap snel tegenwoordig, mooi.

Alle camera's werken, en de G4 camera heeft de mogelijkheid om "Smart detection" te doen. Daar merkte ik niks van, totdat er vanmorgen wel allerlei mensen plaatjes verschenen, grappig!
Soort AI in de basis?
Het was wel even wennen door het feit dat Users nu in het UnifiOs scherm (voordat je een keuze maak welke applicatie je wilt starten) verschijnen, maar de Roles zijn weer bij de Protect applicatie. Op zich kun je dan wel voor dezelfde gebruiker rechten geven op meerdere applicaties. Er zijn zeker meer mogelijkheden bij gekomen, maar daar kom je pas "in het veld" achter.
Draait stabiel, is zeker sneller geworden, voor de G4 serie kwalitatief wat winst, de event "matrix" is echt wel handig.
Voor het overige even rustig doorknutselen ;-)

Martin
 
Balen ik heb alleen G3 camera’s.... lijkt me wel een leuke feature die smart detection
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.