Dag allemaal! Wellicht een beetje laat nog voor een reactie, maar dit lijkt heel erg op het probleem dat ik heb (gehad). Ik ga er dus geen nieuw topic voor aanmaken.
Ik heb een tijd geleden een USG achter een Ziggo modem (connect box) gehad. Omdat ik in een voormalig Ziggo gebied woon kon ik de bridge modus niet zelf inschakelen. Dus ik de klantenservice gebeld en het inschakelen van de bridge modus was zo gebeurd. USG had voorheen gewoon via DHCP verbinding gemaakt met de Connect Box met een ip adres 192.168.178.11 (dat was dus het WAN adres van de USG) na het inschakelen van de bridge modus viel gelijk mijn internet verbinding weg (niet wifi, want dat was van Unifi, niet de Connect Box). De USG toonde aan dat hij geen verbinding met het internet kon krijgen. Moet ik deze dan wel proberen te verbinden met DHCP? Ik heb van Ziggo een dynamisch ip adres dus ik kan lijkt me geen vast ip adres invoeren om mee te verbinden.
Ik zie dat het hier wel is gelukt? Ik heb overigens inmiddels een nieuwe gateway. De UDM Pro. Ook hier nogmaals geprobeerd maar weer gefaald. Heb iedere keer toch maar weer bij Ziggo gevraagd de "normale" modus in te schakelen omdat ik anders helemaal niks had.
Wat hebben jullie dus gedaan? Alvast bedankt!