Apparaten reconnecten heletijd

Giellexe

UniFier
28 dec 2018
158
23
28
Hallo,

Ik heb een klant met 2x de AC-PRO.
Super dingen maar wanneer ik de geschiedenis terug kijk, zie ik dat om de paar minuten de verbinding verliest en weer connect.
Ik snap niet waarom ze dit doen. Ben al aan het spelen geweest met de kanalen en het zend vermogen.
Ik hoop dat jullie mij hier meer over kunnen vertellen.

Meer info:
AP Versie: 4.3.21.11325
Controller Versie: 6.0.28
Ubuntu (controller) : 20.04

Bedankt alvast!
 
Maar wat verliest precies de verbinding? De AP of de apparaten die er mee verbonden zijn?
 
Apparaten die aan de ap zijn verbonden. Gaat voornamelijk om Apple.
Ik heb her en der wel gelezen dat het vaker voor komt..
 
Maar dat kan gewoon kloppen. Apple apparaten maken alleen verbinding als nodig om de batterij te sparen. Mogelijk helpt het om voor de WiFi UAPSD in te schalen als dat nog niet aan staat. Dat is een energiebesparings-protocol dat Apple ondersteund.
 
  • Leuk
Waarderingen: Giellexe
Dank voor de info, ik heb namelijk sinds de aanschaf van een MacBook 16" een trage verbinding bij het openklappen van de MacBook.
Herstart ik de MacBook dan is de verbinding weer op een veel hogere snelheid. Ik merk het altijd met Lightroom waarvan de originelen op een NAS staan. Lijkt wel of door de herstart de MacBook uit een soort sluimerstand komt.

Dit heb ik bij al mijn vorige 13 inch modellen noot gehad. Mogelijk dat dit ook mijn probleem kan verhelpen :) UAPSD aangezet en de tijd zal het leren.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..