Internetverbinding valt soms weg met USG

  • Onderwerp starter thunderwolf007
  • Startdatum
T

thunderwolf007

Guest
Sinds kort heb ik mijn oude tp-link router vervangen voor een nieuwe USG i.c.m een ziggo ubee modem welke in bridgemode staat. Nu is het al twee keer gebeurt dat het internet uitvalt maar het wifi er nog wel is. In de meterkast zie ik dat de led van de USG uit is en de USG een luide piep genereert. Zodra je een zachte tik op de USG geeft gaat de led knipperen, stopt de piep en na een paar minuten is de internetverbinding weer terug. Heeft iemand dit ook al meegemaakt met een USG?
 
Dat durf ik niet te zeggen. Op de één of andere manier kan ik niet inloggen op de USG. Hij zegt dat de username or password incorrect zijn. Ik heb dit alleen nooit ingesteld en de inlog van de unifi controller werkt niet
 
Dat durf ik niet te zeggen. Op de één of andere manier kan ik niet inloggen op de USG. Hij zegt dat de username or password incorrect zijn. Ik heb dit alleen nooit ingesteld en de inlog van de unifi controller werkt niet
Blijkbaar moest ik de inlog van SSH nogmaals instellen via de controller, inloggen werkt nu. In de USG zie ik eigenlijk niks, alleen het WAN en LAN ip adres en verder niks.
 
Als de USG piept zou ik hem nog (indien nog garantie) terug brengen. De USG mag niet piepen!
Een piepend stuk electronica duid op kapotte en lekkende elco's. Dit heeft uiteraard ook effect op de werking van het apparaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..