UniFi 8 ports 150W switch

19 feb 2018
20
2
3
Beste mensen,

Aller eerst is dit mijn eerste post hier en hoop een hoop te leren van jullie.

Meteen maar een vraag.

Heeft er iemand ervaring met de 8 ports 150w switch mbt het plaatsen in een 10" patchkastje?
Ik heb het idee dat het wel gaat met de bijgeleverde beugels maar met een kleine aanpassing.

Iemand die bovenstaande heeft?

Gr Niels
 
Deze switches zijn absoluut niet bedoeld voor plaatsing in een kast. Ze moeten vrij staan en voldoende koeling hebben, anders worden ze veels te warm.
De beugels zijn voor wandmontage.
 
Ikzelf zou deze inderdaad niet plaatsen in een kast. Ben zelfs aan het twijfelen om mijn 8-150 om te ruilen voor een 16-150 met ingebouwde fan. Geeft mij wat meer "good feeling" als het warmer wordt de komende maanden.
 
Hmm. De leverancier van dit spul geeft aan dat het geen probleem is zolang het maar een geventileerde kast is.

Maar bedankt voor jullie reacties. Ga het testen en dan zien we het verder wel.

Ik hou jullie op de hoogte!
 
  • Leuk
Waarderingen: Hempie
Ik heb hem tegen de muur met de ventilatie opening onder en boven voor betere doorstroming van lucht en nog wordt hij 63 graden met 2 ap er op
 
@Niels Kleinschmidt
Ik neem aan dat je jouw leverancier bedoeld en niet Ubiquiti? Die raden het namelijk echt ten zeerste af op hun forums. Het is zelfs zo dat de eerste versie van deze switch zelfs geen montage optie had. Pas na aandringen van beta testers hebben ze schroefgaten op de switch en beugels toegevoegd voor wandmontage. En deze beugels zijn bewust niet hetzelfde als de beugels die je voor rack-montage geleverd krijgt.

Er zijn mensen die het wel gedaan hebben maar dan in kasten met een geforceerde koeling. Dat zou dan nog een optie zijn.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..