Vast ip adres instellen

error33

Brons
UniFier
11 feb 2018
362
147
43
Het lijkt wel of ik dement wordt :(

Ik krijg het niet meer voor elkaar om een vast IP adres in te stellen na de update van SW cloudkey.

Voorheen stelde ik een vast IP adres in en kwam er boven aan een optie om de bewerking te verwerken. Maar nu krijg ik die optie niet meer.

Opslaan alleen is niet voldoende, en de USG opnieuw opstarten helpt ook niet...
 
een met utp aangesloten apparaat. IP camera en de instelling verander ik dan in de cloudkey
 
Opslaan en dan gaat het hier wel goed, duurt ff voordat hij in het overzicht ook op het nieuwe adres word weer gegeven...

701
 
Hm ik ben inmiddels 25 minuten verder na opslaan/save maar er veranderd niks.

heb de laatste cijfers van IP adres veranderd maar in de gebruikerslijst blijf deze op het oude IP adres staan.

Ook als ik de cloudkey zelf wil veranderen moet ik het oude nr blijven gebruiken. ook al staat er boven opslaan/save het nieuwe nr
 
Deze staat al meer dan een uur op .25 Opnieuw inloggen in de cloudkey en de .25 staat er nog steeds. Maar in de gebruikerslijst blijft ie op .87 ????

Inloggen moet ik ook op .87
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2019-05-25 om 20.50.48.png
    Schermafbeelding 2019-05-25 om 20.50.48.png
    56,6 KB · Weergaven: 23
Cloudkey nog niet, maar lijkt me erg vreemd als dat steeds moet bij een aanpassing, voorheen in de oude UI was er toch een knop oom de aanpassing te verwerken meen ik
 
Na het bericht van Robert cloud key toch herstart en jawel veranderd :p:p:p:p

Natuurlijk logisch achteraf, als toestel een IP adres heeft zou deze zich opnieuw moeten aanmelden ;) om nieuw IP te krijgen.
Soms kan het zo simpel zijn maar valt het kwartje niet meteen bij mij
 
Maar dan wel vreemd dat het bij Hempie wel werkt zonder herstart van apparaat
 
Ik dacht altijd zolang je het apparaat niet herstart hij zijn ip adres vast zal houden.
Pas bij een herstart, of einde leasetijd, krijgt hij een nieuw ip adres.
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..