nieuwe wifi verbindingen

marcelnooijen

UniFier
18 mei 2019
65
4
8
Ik heb opnieuw mijn software controller geïnstalleerd en nu was ik bezig om opnieuw de draadloze verbindingen aan te maken. Echter voorheen had ik 8 draadloze verbindingen (oude situatie) en nu kan ik er maar 4 aanmaken? Er komt geen plusje meer onder te staan. Wie kan mij hiermee helpen? Ik doe er 2 screenshots bij van beide situaties. Kan iemand mij helpen of misschien een idee?
 

Bijlagen

  • 4 draadloze verbindingen.jpg
    4 draadloze verbindingen.jpg
    306,7 KB · Weergaven: 28
  • 8 draadloze verbindingen.jpg
    8 draadloze verbindingen.jpg
    272,7 KB · Weergaven: 28
Ik weet niet of dit klopt hoor, maar kan het zijn dat je voor de her installatie de controller op ene oudere versie draaide??
Huidige versie kan voor zover ik weet maximaal 4 WiFi netwerken aan.
 
Nee hoor voorheen had ik ook de allerlaatste versie er op staan. Waarom zou het nu anders zijn?? 5.12.35 versie
 
Je hebt waarschijnlijk de wireless uplink monitor optie aanstaan. Daarmee geef je aan dat je wireless uplinks wilt gebruiken en dan zijn er maar 4 in plaats van 8 beschikbaar.
Ben trouwens wel nieuwsgierig waarom je zoveel aparte Wifi netwerken hebt, want dat komt de performance van de Access points beslist niet ten goede. Hoe meer WiFi netwerken, hoe meer overhead er in de WiFi communicatie zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marnix61
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..