Geen cloud acces meer met cloudkey v1

C

cautje

Guest
Hi, Ik ben nieuw hier maar gebruik de Ubiquity spullen al langere tijd.
Nu heb ik een vreemd probleem waar ik niet uit kom wellicht kan iemand mij hiermee helpen.

Na een restore van een backup van een Cloudkey V1 werkt alles weer behalve remote acces.
Ik kan de controller lokaal bereiken en allijs lijkt goed te werken, maar mijn remote sites die melden zicht niet meer aan.
Ook kan ik via de app en via https://unifi.ui.com/ de controller niet meer beheren.

Daar staat bij de controller: MANAGED BY OTHER

Als ik me opnieuw wil aanmelden bij "enable remote acces" in de controller staat er :

There was an error registering credentials. Unable to connect to Remote Access. Please check your network connection, and try again.

Terwijl ik zeker weet dat die goed zijn.

Iemand ideeen?

THX!!!
 
Ik weet ook zeker dat ik de juiste inlog gegevens gebruik
 
Hallo cautje, zou je kunnen uitleggen wat het DNS probleem dan was, ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
 
@MeNaCe ik gebruikte toen een draytek router met mac adres reservering. De cloudkey kon dan geen dns resolven. Als ik de cloudkey een vast ip adres gaf direct op het apparaat werkte het meteen. Ondertussen gebruik ik een usg 4 pro en werkt alles als een zonnetje. Succes!
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..