Spontane vlekken op AP Lite

Eddie the Eagle

Moderator
UniFier
8 feb 2019
4.096
4
3.017
163
Op 1 van mijn AP`s (van 5) zijn spontane en lelijke vlekken ontstaan, deze lijken in het kunststof te zitten en zijn niet te verwijderen, zie foto. Heeft iemand zoiets al eens meegemaakt of weet iemand hoe dit kan ? Enige verschil met de anderen in huis is dat van deze het blauwe licht uitstaat omdat deze in een slaapkamer is geplaatst. Hij werkt verder normaal.
 

Bijlagen

  • IMG_0427.jpg
    IMG_0427.jpg
    296,7 KB · Weergaven: 40
mm, hij ligt vlakbij een TV maar lijkt me toch sterk dat de warmte van een TV zoiets veroorzaakt toch ? Verder heb ik geen indicaties voor extreme temperatuur, hij functioneert ook gewoon.
 
Nee, ik bedoel dat de AP zelf van binnen te warm is geworden. In het verleden heb ik daar voorbeelden van gezien. Hoe ziet de onderkant er uit?

|Ik zou in ieder geval hierover contact opnemen met Ubiquiti.
 
ok, dank voor je hulp in deze, ik heb zojuist even het klepje aan de onderkant verwijderd, niks te zien daar. Ik wil er wel een berichtje aan wagen richting Ubiquiti want als het inderdaad door interne warmteontwikkeling komt, klinkt dat toch niet lekker. Weet jij hoe ik het best met Ubiquiti in contact kan komen hiervoor ?
 
Dank je, ik heb zojuist een bericht gestuurd aan Unifi en aan het bedrijf waar ik `m gekocht heb. Ik zag dat deze 1 feb 2019 is besteld dus ik neem aan nog net onder garantie.
 
ah ok, ik was in de veronderstelling dat het 1 jaar zou zijn, goed om te weten, is gewoon in NL gekocht
 
update: nav het ticket bij Unifi en contact met de reseller in NL is het apparaat nu opgestuurd ter controle/reparatie. Omdat het toch op brand- cq warmtevlekken lijken wil men het zeker voor onzekere nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Dat vind ik wel heel netjes.
De vlekken zien er inderdaad uit als brand of oververhittingsplekjes.
De ap's kunnen vrij warm worden in sommige situaties, dit is mij ook al eens opgevallen. Zeker wanneer er niet genoeg lucht omheen kan komen warmen ze snel op
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..