De G4 Pro Camera komt eraan

De G4-pro staat op mijn verlanglijstje, is helaas wel wat prijzig.
Heb vanochtend een G3-pro achter ons huis gemonteerd. Protect op de Cloud Key Gen2 PLUS werkt lekker soepel. Opgenomen beeldmateriaal bekijken op de Android App gaat erg vloeiend.

Heb in de carport nog een Acti-E86 dome camera met ONVIF ondersteuning. Het lijkt erop dat Protect geen ONVIF gaat ondersteunen.
Voor de Acti E86 gebruik ik op dit moment een Windows NAS waarop een community edition van GeniusVision NVR draait.
GeniusVision is veel uitgebreider dan Protect. Met de E-86 liep ik wel tegen beperkingen en bugs aan (buffer overflows, connection loss, ed), maar op dit moment werkt dit wel. Ik heb de Acti een jaar geleden ruim terug verdiend doordat ik middels de camera beelden heb kunnen achterhalen wie onze auto van achteren heeft geramd. Met de beelden naar de politie gegaan en die heeft contact gezocht met de eigenaar. De eigenaar ontkende, echter de camera beelden waren duidelijk genoeg. De verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij moest nog zo'n €300 buitengerechtelijke kosten aan mijn rechtsbijstandsverzekeraar betalen vanwege de discussie van ontkenning.
 
Ben benieuwd of de G4 een beetje vandelisme bestendigd is. want zit er over te denken om ze ook te gaan plaatsen.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..