WLan schedule

Klik even op de "Link info" knop. Dan geeft hij de snelheid en signaalsterkte van de link aan.Naamloos.png
 
Deze knop:

Naamloos.png

Bedenk me echter net dat dit misschien nog niet in de huidige stable release zit.
 
Maar als het goed is moet je de data ook in de properties van de wireless AP kunnen zien.

Properties -> Details -> Uplink (Wireless)
 
We zijn nu een klein weekje verder.
De ervaring tot nu toe:
Erg goed, geen uitval gehad.
Ik heb wel nu 2 LRs op vol vermogen naar elkaar staan schreeuwen :rolleyes:.
Wel is het zo dat dat voor het internetten, dit een goede oplossing is.
Wil je (grote) bestanden gaan verplaatsen dit niet echt een optie is. De snelheid blijft net boven de 10MB/s steken.
 
Dat schreeuwen is niet echt “goed”. Net als op n feestje. Als r n paar gaan schreeuwen, dan kan de rest niet meer normaal praten.
Beter (vooral voor je roaming) om de power wat terug te schroeven. Heb ik thuis ook mee zittwn experimenteren (1 pro, 2 lite ap) tot roaming soepeltjes ging
 
Maar het roamen gaat best goed hoor,
Daar waar ik het dichts bij in de buurt ben heb ik connectie mee, dat duurt geen 5 sec.
Als je door de de fysieke middenlijn loopt schakelt ie 2 meter verder al over.
Maar ik haal wel wat snellere 'mesh' snelheden dus ik vind het goed zo.
 
Ik heb dat knopje volgens mij al een tijdje hoor.
Vanaf dat ik een unifi switch heb kon ik op die manier zien op welke poort het e.e.a. was aangesloten
 
was ook mijn voorstel, maar iemand was het daar niet helemaal mee eens....... :eek:

Maar. Ehm. Dat is toch juist perfect? Nu kun je de schuld aan de hardware geven. Sorry, maar het kán maar op een manier ingesteld worden. Tot 00:00 en daarna is het basta.
 
Ik vind het in deze tijd niet te verkopen dat dit soort dingen niet vrij flexibel te regelen zijn.
En hij is 10cm langer dan dat ik ben, en ik vrees dat ik hem niet meer fysiek aan kan :oops::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ik vind het in deze tijd niet te verkopen dat dit soort dingen niet vrij flexibel te regelen zijn.

Eens. Maar daar is eerder over gezegd, het kan alleen niet via de controlpanel op dit moment. Dus geduld met software

En hij is 10cm langer dan dat ik ben, en ik vrees dat ik hem niet meer fysiek aan kan

Exact. The force is with you! Tinier, weak because you are. The dark side I sense in you! The power, strong because you have.

Alternatieve gedachte: is het niet logischer om het als een (NIX) afspraak te zien? Gewoon een no-go. Zo kun je je (bijna) volwassen zoon leren om om te gaan met afspraken ipv d.m.v. restricties te reguleren wat jij wil dat hij doet?

Bij mij werkten de restricties die mijn ouders oplegden ontzettend averechts. Als ik nu in zijn situatie had gezeten had ik binnen twee weken het wachtwoord van je unifi control panel geregeld -- zonder dat jij wist dat ik het kon ;)

En wellicht de logs mét hem inzien, controleren of hij een keer buiten bedtijd op internet heeft gezeten? Een keer per maand voor dat je z'n kind-salaris uitkeert?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hier ook zo eentje via repeater functie aangesloten, is inderdaad een hele brok trager, maar wel heel stabiel
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..