USG-PRO-4 / VoIP / Solcon

Dick_Timmerman

UniFier
16 feb 2023
9
1
3
USG-PRO-4 met Solcon GB internet.
Heb een Gigaset N510 IP Pro dect station via PoE (geen losse voeding nodig) via de switch aan mijn netwerk geknoopt.
Heb een aantal dingen ingesteld, de lijnen staan als "aangemeld" zichtbaar.
IMHO Zou dat moeten betekenen dat de instellingen kloppen,
Toch kan ik niet bellen of gebeld worden.
Wie kan mij in de goede richting drukken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
USG-PRO-4 met Solcon GB internet.
Heb een Gigaset N510 IP Pro dect station via PoE (geen losse voeding nodig) via de switch aan mijn netwerk geknoopt.
Heb een aantal dingen ingesteld, de lijnen staan als "aangemeld" zichtbaar.
IMHO Zou dat moeten betekenen dat de instellingen kloppen,
Toch kan ik niet bellen of gebeld worden.
Wie kan mij in de goede richting drukken?
Bekijk bijlage 9805Bekijk bijlage 9806
Mag je poort 5060 verbinding opbouw bij solcon gebruiken.
Anders alternatieve poort, 5070-5080 en poort forwarding staat die aan naar de ip van de gigaset . Dan heb je ook spraakpoorten nodig rtp vaak iets van 10000-20000 en staat hier poort forwarding op.
 
Mag je poort 5060 verbinding opbouw bij solcon gebruiken.
Anders alternatieve poort, 5070-5080 en poort forwarding staat die aan naar de ip van de gigaset . Dan heb je ook spraakpoorten nodig rtp vaak iets van 10000-20000 en staat hier poort forwarding op.
De Gigaset staat op poort 5060.

Maar ik neem aan dat je bedoelt dat ik port forwarding in moet stellen op de USG?