Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb veel klanten met gen1 en ben ze aan het over zetten naar nieuwe versie.
Maar er zijn mensen die het niet willen en niet langs mag komen omdat het geld kost.
Maar kan ze op afstand niet meer benaderen klopt dat of doe ik iets verkeerd
Wat me opvalt is dat jouw screenshot een lokaal IP adres laat zien in plaats van een extern IP. Dus dan zal remote access ook niet lukken. Denk dat lokale toegang de enige optie is.
Zover kom ik niet eens als ik via network.unifi.ui.com ga. Er floept even snel een scherm langs
en dan gelijk terug naar
Waarbij de CloudKey dus wel getoont wordt maar je er niets mee kunt?
Ik probeer een oude CK1 over te zetten van ene beheer account naar een andere (Transfer Ownership). bij tig v2's ging dat prima maar de v1 geeft een vaag probleem. Maakt trouwens niet uit welke url ik gebruik ;(
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.