Benaderen cloudkey gen1 update

Rammie

UniFier
13 feb 2019
81
10
8
Ridderkerk
Kan je in deze situatie de ck g1 nog benaderen op afstand via de app of pc lukt het mij niet.
Mis ik een plug-in of iets dergelijks?

Ook als ik op update klik zegt de ck word geupdate maar gebeurd niks.

Alvast dank groetjes Ramon
 

Bijlagen

  • IMG_0960.jpeg
    IMG_0960.jpeg
    63,7 KB · Weergaven: 13
Kan je in deze situatie de ck g1 nog benaderen op afstand via de app of pc lukt het mij niet.
Mis ik een plug-in of iets dergelijks?

Ook als ik op update klik zegt de ck word geupdate maar gebeurd niks.

Alvast dank groetjes Ramon
De CK g1 is al een ‘tijdje’ End of life/End os support. Zou ik ook vanuit security oogpunt niet meer willen gebruiken.
 
Ik heb veel klanten met gen1 en ben ze aan het over zetten naar nieuwe versie.
Maar er zijn mensen die het niet willen en niet langs mag komen omdat het geld kost.
Maar kan ze op afstand niet meer benaderen klopt dat of doe ik iets verkeerd
 
Wat me opvalt is dat jouw screenshot een lokaal IP adres laat zien in plaats van een extern IP. Dus dan zal remote access ook niet lukken. Denk dat lokale toegang de enige optie is.
 
Zover kom ik niet eens als ik via network.unifi.ui.com ga. Er floept even snel een scherm langs
1709108998918.png

en dan gelijk terug naar
1709109117861.png
Waarbij de CloudKey dus wel getoont wordt maar je er niets mee kunt?
Ik probeer een oude CK1 over te zetten van ene beheer account naar een andere (Transfer Ownership). bij tig v2's ging dat prima maar de v1 geeft een vaag probleem. Maakt trouwens niet uit welke url ik gebruik ;(
 
Laatst bewerkt:
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..