bestaand systeem geeft foutmelding adoption failed

Edje123

UniFier
3 mrt 2024
41
11
8
Ik heb een een Cloud Gateway Ultra met een usw 24 switch en 4x ap.
Dit systeem werkt ruim 1 jaar, nu geeft hij foutmelding adoption failed op de usw-24 switch.
al meerdere keren de switch reset gegeven met de reset knop maar komt steeds weer met dezelfde melding failed.

Alleen het default netwerk heeft hij nu nog maar de Vlans liggen eruit door de resets.

Nu kan ik nog een remove doen maar dan schijnt de switch niet meer met de app vindbaar te zijn.

Iemand een idee wat hier fout gaat en kan ik die remove van de switch uitvoeren, ben hier een beetje huiverig voor.

En hoe kan ik de switch dan wel weer toevoegen
 

Bijlagen

  • Screenshot_20250714_212018_UniFi.webp
    Screenshot_20250714_212018_UniFi.webp
    46,7 KB · Weergaven: 3
  • Screenshot_20250714_212005_UniFi.webp
    Screenshot_20250714_212005_UniFi.webp
    48,6 KB · Weergaven: 2
  • Screenshot_20250715_164523_UniFi.webp
    Screenshot_20250715_164523_UniFi.webp
    43,6 KB · Weergaven: 2
Na reboot van cloud gateway ultra deze meldingen, nog steeds staat de switch failed.

Vlans werken wel weer.
Switch heeft nog steeds hetzelfde ip adres, en switch heeft nooit eerder op een andere console gezeten.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20250715_165108_UniFi.webp
    Screenshot_20250715_165108_UniFi.webp
    43,2 KB · Weergaven: 2
  • Screenshot_20250715_165119_UniFi.webp
    Screenshot_20250715_165119_UniFi.webp
    43,2 KB · Weergaven: 2
  • Screenshot_20250715_165359_UniFi.webp
    Screenshot_20250715_165359_UniFi.webp
    62,5 KB · Weergaven: 2

Vergelijkbare onderwerpen