Hallo allemaal,
(Hoop dat dit de goede plek op het forum is)
Ik heb een client enkele dagen geleden geblocked op de "Client devices" page.
- De client ziet er ook grijs uit in het lijstje.
- Als ik bij "Insights" kijk zie ik ook mooi staan: "Solar Edge has disconnected from Network Name."
Nu is het apparaat off-line, dacht ik.
Als ik nu kijk in de solar edge app blijkt hij gewoon alle productie info van de afgelopen dagen verstuurd te hebben. Hoe kan hij nou data versturen als hij geblocked is?
(Het doel was op de zonnepanelen niet continue aan het net hebben hangen, maar eens in de maand alle productie data laten uploaden, gedurende een korte tijd, zodat het niet gehacked / misbruikt kan worden. Mijn Solar Edge heeft 32 dagen aan geheugen, die hij kan uploaden)
(Hoop dat dit de goede plek op het forum is)
Ik heb een client enkele dagen geleden geblocked op de "Client devices" page.
- De client ziet er ook grijs uit in het lijstje.
- Als ik bij "Insights" kijk zie ik ook mooi staan: "Solar Edge has disconnected from Network Name."
Nu is het apparaat off-line, dacht ik.
Als ik nu kijk in de solar edge app blijkt hij gewoon alle productie info van de afgelopen dagen verstuurd te hebben. Hoe kan hij nou data versturen als hij geblocked is?
(Het doel was op de zonnepanelen niet continue aan het net hebben hangen, maar eens in de maand alle productie data laten uploaden, gedurende een korte tijd, zodat het niet gehacked / misbruikt kan worden. Mijn Solar Edge heeft 32 dagen aan geheugen, die hij kan uploaden)