CK Gen1 werkt niet meer

Biite

UniFier
14 mrt 2019
2
0
1
Mijn CK Gen1 wil niet meer op één of andere manier. Ik weet niet exact wanneer het is gebeurd, maar op een bepaald moment wilde ik wat beheer doen in de Unifi GUI en de webpagina was half bereikbaar. Via de GUI een herstart van de cloud key gestart en daarna is ie nooit meer teruggekomen.
Mijn CK hang aan een US-8-60W.

De Cloud Key knippert langzaam wit ('Initializing') en komt daar nooit doorheen. Ik heb het volgende al geprobeerd:
  1. Gewisseld van POE-poort op de switch: geen effect
  2. Gewisseld naar een andere Unifi switch met POE-port: geen effect
  3. Opstarten zonder SD-card: geen effect
  4. Opstarten zonder POE, maar met USB voeding: geen effect
  5. Factory reset geprobeerd (> 5 sec. reset indrukken op CK): geen effect
  6. Recovery geprobeerd (CK recovery: reset indrukken op CK, daarna voeding erop terwijl reset minimaal voor 10 sec. wordt vastgehouden): geen effect. CK zou blauw/uit/wit moeten gaan knipperen, maar doet dat niet. IP adres genoemd in artikel is ook niet bereikbaar en het static DHCP adres wat ik de CK altijd gaf is ook niet bereikbaar.
Heeft er iemand nog briljante ideeën? Momenteel de Unifi software in een docker container op de Synology draaien (wat gelukkig ook prima werkt), dus de 'druk is ervan af'.

Thanks voor het meedenken alvast.
 
Ik had ook het idee om het maar zo te laten, maar wilde toch graag weten of ik nou iets verkeerd aan het doen was ;).
En toch nog steeds benieuwd of iemand dit ook wel eens heeft meegemaakt :D
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..