Doorbel G4 installatie lukt niet rode ring

Ja, op Ziggo modem.
Dit net ook weer geprobeerd, helaas zonder resultaat. Al kreeg ik hier nu ook weak signal en rode ring. Conclusie is dus dat ik op beide 5 ghz weak signal krijg, van twee losse wifi modules. en beide 2.4 helemaal niet. Terwijl al mijn andere apparaten in om de woning gewoon werken, zowel op 2.4 en 5.0 ghz.
 
Dan zou ik dit eens bij UI inkoppen dan wel een rma doen.
Heb je de bel bij UI gekocht?
Nee Coolblue, kon ik nu net nog bellen (tot 23:59 uur! waanzin☺️ ) met de Klantenservice, deze gaat nu retour als reparatie krijg geld terug, meteen nieuwe besteld, zoals het er nu uit ziet heb ik morgen middag de nieuwe. Hopelijk ligt het aan de bel. Anders heb ik werkelijk geen idee.

In ieder geval bedank voor de hulp, hopelijk werkt mijn andere bel morgen. 🤞
 
Ik was ook even aan het klooien met mijn deurbel om hem opnieuw te verbinden na een reset.
Eerst deed ik een poging om hem te adopten in protect op mijn ckg2+, dat lukte niet, ook niet na een harde "por" reset. Ik kon hem een adopt geven, maar daar kwam hij niet door en was daarna ook onzichtbaar in protect en netwerkcontroller. Ook na nogmaals een reset niet zichtbaar.
Wat wel werkte was: In de oude gui de deurbel een forget geven bij clientgeschiedenis, daarna de deurbel een reset geven.
De protect app openen op de telefoon, en dan adopten via bluetooht.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..