Flex 2.5G PoE: Click to Resolve na overzetten switches

Ik zit even met een leuke uitdaging. Vandaag een trosje Flex 2.5G PoE switches binnen gekregen die US8-60W switches moeten gaan vervangen.
De eerste uitgepakt en geadopteerd. Daarna de configuratie van de "hoofd" US8-60W overgenomen naar de Flex.
De Flex is overigens ook verbonden met de UCG-Max en ik draai Network 9.5.21.

Vervolgens een access point van de US8-60W omgeprikt naar de Flex. Die komt netjes in de lucht, maar de status wordt "Click to Resolve".
Klik ik op de details, dan staat daar de melding

Connection Interrupted. Network has lost connectivity with US8-60W Port 7. Review the troubleshooting steps Here.

En het enige wat op dat moment helpt om de AP aan de praat te krijgen op de Flex is om die te verwijderen uit de controller en te resetten.
Voor een AP is dat niet echt een bezwaar.

Maar als ik 4 switches omhang van de US8-60W naar de Flex krijg ik hetzelfde?!?!!
En daar heb ik echt geen zin om die te resetten en opnieuw in te richten.

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
 
Omdat ik geen zin had om alle devices te resetten maar eens begonnen met een reset van die Flex.
Vervolgens weer handmatig de configuratie overgehaald van de huidige switch en daarna devices omgehangen.
En deze keer ging het wel goed. Alle switches kwamen netjes online en de USW8-60W is nu vervangen door De Flex 2.5G PoE.

Typisch gevalletje van "schiet mij maar lek".
 
  • Leuk
Waarderingen: edwin2019 en dbw