G4 doorbell Pro

JeJe

UniFier
6 jan 2023
9
3
3
Goedendag,

Ik heb de volgende vraag.
Sinds een paar dagen heb ik de G4 pro deurbel aangesloten. Deze heb ik aangesloten met de G4 doorbell pro POE adapter. Hier aan gekoppeld een Cat6A en die zit weer in deze is weer aangesloten op de unifi USW Lite 8 PoE. Ook werkt het geheel op een cloud key gen2 +.

Alles werkt naar behoren. Echter in de protect app krijg ik de melding "AC voltage is below requirement (16V). Please check the equipment.
Echter werkt het geheel dus niet via de meterkast maar via de adapter.
Verder geeft hij dit nergens aan alleen in de app. ook staat verder overal dat de connection excellent is.

Hebben nog meer mensen hier ervaring mee. En weet iemand of dit kwaad kan en de deurbel hierdoor misschien defect raakt.
Ik ben niet erg technisch onderlegd dus hoop op een Jip en Janneke antwoord.

Alvast heel erg bedankt.

 

Bijlagen

  • G4 doorbell pro.png
    G4 doorbell pro.png
    95 KB · Weergaven: 34
  • Leuk
Waarderingen: Hempie
Die PoE adapter is standaard output USB voltage 5V; daar kan niet veel aan mis gaan dus ik zou me geen zorgen maken als het allemaal goed werkt. Die 16-24V is voor een deurbel trafo; die melding is onterecht gok ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hempie
Die PoE adapter is standaard output USB voltage 5V; daar kan niet veel aan mis gaan dus ik zou me geen zorgen maken als het allemaal goed werkt. Die 16-24V is voor een deurbel trafo; die melding is onterecht gok ik.
Dank je wel voor je reactie. Mijn gevoel zegt ook dat het onterecht is, maar wilde het toch even checken bij de kenners. Bedankt nogmaals.
 
Ik ben daar wel benieuwd naar wat hij dan doet. Het gekke is ook dat ik nergens de melding krijg. Alleen in de app als ik naar devices ga een doorklik naar de G4 Pro. Bij de protect online geeft hij bijvoorbeeld ook nergens de melding.
 
Ik zou me er niet zo druk om maken. Dit is een nieuwe feature omdat mensen regelmatig hun switches / AP’s qua PoE voeding niet op orde hebben en ze willen storingen die daaruit ontstaan voorkomen. Maar de implementatie is nog zeker niet foutloos.
Werkt de bel goed? Dan is er niets aan de hand.
 
Je hebt gelijk. Maar als onwetende van alle materie was ik bang dat de bel misschien kapot zou gaan. Alles werkt naar behoren.
Bedankt voor je reactie en fijne avond.
 
Waar kocht je hem ? Was je “gewoon” aan de beurt in de eu-store (in dat geval hoe lang heb je gewacht) of kocht je in buitenland ?
Ik heb hem via een vriend weten te bemachtigen. Die heeft hem aan mij opgestuurd vanuit US. Kostte mij 40 Euro aan verzend kosten i.p.v. de 10 Euro vanuit EU store. Ik wacht via de EU inschrijving al vanaf het begin (EA - Januari 2022).
 
US net zo vaak uitverkocht als EU. Vriend van mij kon hem op een bepaald moment bestellen en naar zijn huis laten leveren. Ik heb toen Fedex betaald en pakket ophalen..
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.