G4 DoorbellPro (fixed) IP-adres.

Maakt niets uit, het IP adress in protect is gewoon onjuist, bij opnieuw adopten komt hij steevast in protect op 192.168.1.26, ongeacht hoe vaak je 'forget'-'adopt' doet.
In Network is het IP adres wel correct (kan via dat IP adres ook in de UI van de Doorbel komen)

Support van Unifi heeft 3 screendumps van mij ontvangen, Network, Protect en UI van de Doorbell zelf waarbij ik de IP adressen waar het om gaat even met een rode pijl gemarkeerd heb.
 
Wel heel maf probleem. Heb al wel een keer een spook cloudkey gehad. Die stond spontaan in mijn udmp als online. Ding was niet aangesloten op mijn netwerk. Backup kwam van de cloudkey af. Na een reboot was hij weer weg
 
Ze snappen het bij UI support zelf ook niet. Kijken naar protect alleen en daar zien ze 2x 192.168.1.26 (doorbell en ene G3 bullet).
Dit is incorrect, de doorbell heeft 192.168.1.32 en de G3 bullet wel 192.168.1.26.
Heb dat ook uitgelegd, maar UI support heeft niet naar de screendump van Network (waar wel de juiste IP adressen staan) en de browser login op de doorbell (met 192.168.1.32 in de adres-balk). Dan moet het beeld toch helder worden gok ik...
 
Nu Network op 7.4.174 staat, kon ik het IP adres van de doorbell wel op fixed zetten op 192.168.1.32, na een reboot van de doorbell en protect lijkt nu het euvel verholpen te zijn.

Waar het nu eigenlijk aan lag?? Rara.... Wie het weet mag het zeggen en krijgt de spreekwoordelijke 'eeuwige roem'.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..