Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo Ik heb de UniFi Protect G3 Flex Sinds enige tijd heb ik een ruis op de microfoon. Het lijkt of het heel hard regent. En gesprekken zijn niet te horen
Wat kan daar de oorzaak van zijn?
Geen idee wat dit Forum suggesties te maken heeft
Maar wat je kan doen is om de G3 een factory reset geven en dan opnieuw adopten/updaten en kijken of dat helpt.
Als niet dan is er waarschijnlijk iets stuk bij de G3.
Geen idee wat dit Forum suggesties te maken heeft
Maar wat je kan doen is om de G3 een factory reset geven en dan opnieuw adopten/updaten en kijken of dat helpt.
Als niet dan is er waarschijnlijk iets stuk bij de G3.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.