Graag een aankoopadvies

Juist door allerlei activiteiten in de buurt even geen oplossing met vrienden of buren. En inderdaad even naar het afhaalpunt geweest en de bijzonder vriendelijke jongedame brengt hem na sluitingstijd even langs mits het pakket afgegeven wordt natuurlijk. Ze komt er toch langs zei ze dus een kleine moeite. Toch nog wat doen morgen!
 
Pakket ontvangen, prima service van alle partijen behalve PostNL. Koste me nog € 1,95 ook voor een dienst die niet geleverd is. Als ik ze kan omzeilen in de toekomst zal ik het zeker niet laten.
 
:mad: PostNL :mad::mad:

Bestelling gedaan bij UnifiSupply.nl, op hun website staat dat voor 19:00 uur besteld de volgende dag geleverd wordt. Dat wou ik niet want ik moet ook gewoon werken en zaterdag komen er nog meer pakketjes dus donderdagavond rond 20:00 uur besteld. 20 minuten later mailtje dat pakket was verstuurd en de volgende dag bezorgd ging worden. Ok, nog betere service dan dat ze aangeven (y). Inloggen op mijn PostNL, aflevertijd gewijzigd naar 's avonds en € 1,95 betaald. Kom gisteren thuis en tot mijn stomme verbazing kaartje van PostNL op de mat. Zouden ze niet meer doen vanaf 1 juli toch? Maar goed, we hebben u gemist en uw pakket wordt afgegeven bij een PostNL punt. We laten u weten vanaf wanneer u het op kunt halen. Net een mailtje van PostNL, pakket is vanaf 16:30 af te halen bij het PostNL punt. Laat nu mijn andere bestelling (vlees) tussen 16:00 en 19:00 uur bezorgd worden, want dan ben ik zeker thuis.En het genoemde PostNL punt gaat om 17:00 uur dicht op zaterdag. Is zondags gesloten en door de weeks open van 9:00 tot 18:00 uur. En ik ga 's morgens rond 6:30 de deur uit en ben rond 19:00 uur weer thuis. Eerstvolgende mogelijkheid om af te halen volgende week zaterdag.

Ik weet het, volgt niets toe aan het topic maar ik ben het even kwijt!
Gewoon bij je ouders of werk laten afleveren.
 
  • Leuk
Waarderingen: WillemII
  • Leuk
Waarderingen: Eddie the Eagle
Alles geïnstalleerd en werkt als een tierelier. Mooi spul en had ik jaren geleden moeten doen denk ik nu. We nog wat vragen maar die komen t.z.t. wel in ander topic. Nog wel een ander advies gevraagd, heb nu een Eufy deurbel met basisstation en gekoppeld via HA aan een aantal Sonos speakers. Werkt op zich prima maar de app is het net niet (voor mij). Bij een overstap naar de G4 deurbel, zit er een trafo in het pakket of moet ik die los ergens vandaan halen. Ik heb geen bedrade deurgong meer ergens in huis? Maar is dat nog nodig met een fatsoenlijke app en een aantal speakers?
 
  • Leuk
Waarderingen: dbw
Alles geïnstalleerd en werkt als een tierelier. Mooi spul en had ik jaren geleden moeten doen denk ik nu. We nog wat vragen maar die komen t.z.t. wel in ander topic. Nog wel een ander advies gevraagd, heb nu een Eufy deurbel met basisstation en gekoppeld via HA aan een aantal Sonos speakers. Werkt op zich prima maar de app is het net niet (voor mij). Bij een overstap naar de G4 deurbel, zit er een trafo in het pakket of moet ik die los ergens vandaan halen. Ik heb geen bedrade deurgong meer ergens in huis? Maar is dat nog nodig met een fatsoenlijke app en een aantal speakers?
De trafo (16V) zit erbij, al kan ik uit ervaring zeggen dat een 24V versie aan te raden is.

Een bedrade gong is niet vereist, de bedrading naar de deurbel wel. De app reageert bij mij direct nadat is aangebeld, maar met HA is ook wel een koppeling te maken.
Of proberen de de UniFi Smart Chime (Early Access) zien te bemachtigen, succes daarmee😜
 
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..