Heel raar probleem met ck g2 plus

Het probleem is toch al opgelost? Met een andere HDD werkt de CloudKey gewoon, als ik @Rammie tenminste goed begrepen heb.
 
Je kan proberen om de disk helemaal schoon te maken en alle partities enz eraf te halen.

hang hem aan de computer, start cmd op als administrator en type diskpart.
dit is een standaard programma van microsoft.
type select disk
(en het nummer van de disk 0 is altijd je computer disk heb je er niet meer in zitten dan is het 1)
controleer of je de juiste hebt.
er komt dan disk 1 is selected.
type dan clean

nu is de disk weer zoals hij was bij productie.
hiena in de cloudkey bouwen en unifi bewerk hem.

hier een uitleg

succes
 
Laatst bewerkt:
Ik had de schijf al in Windows helemaal leeg gemaakt alle partities eraf en geformatteerd in ntfs.
Dan terug in ck en start hij op maar als balkje bijna vol is na best lang wachten geeft hij mogelijk slechte disc aan en gaat hij niet verder.

Ik ga uw versie ook proberen thx
 
Ik had de schijf al in Windows helemaal leeg gemaakt alle partities eraf en geformatteerd in ntfs.
Zonder partities kun je niet formatteren in NTFS, dus ik neem aan dat je bedoelt dat je weer één nieuwe partitie hebt gemaakt.
Maar waarom? Het UniFi OS kan niet met die geformatteerde partitie; die is hooguit leuk voor je eigen tests.

Dat jouw device niet herkend wordt door de tooling kan ook door de manier van aansluiting komen; vermoedelijk via een USB connector.
Probeer eens of je hem intern direct via een SATA connector kunt verbinden, of gebruik een andere USB adapter.
 
Mijn CK zit al een hele tijd in zo'n railkit en ik heb daar geen problemen mee ondervonden.
Zit toch flink stevig vast is dat schuifsysteem.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..