Ik heb een thuisnetwerk met allemaal Unifi spul: 3 switches, 3 Ap's, een USG en Cloudkey gen 2 en een Ziggo connect box in bridge mode. Aangesloten computerapparatuur is MAC. Werkt(e) een aantal jaren al vlekkeloos.
Sinds gisteren 16.25 (kreeg een mailtje van mijn Synology NAS) werkt niets meer (behalve de persoonlijke hotspot van mijn Iphone ;-))
- AP's zenden nog wel, maar ik krijg geen verbinding ,
- bedraad krijg ik geen contact met het internet
- verbinden met de UNIFI controller (of enig ander apparaat) lukt niet meer. (Pingen geeft "no route to host')
- Op het schermpje van de Cloudkey wordt nog wel een IP-adres weergegeven.
- Alle switches knipperen vrolijk...
Heb inmiddels de cloudkey gereset, echter zonder resultaat. ook de USG er al even tussenuit gehaald en alles meerdere keren aan/uit gedaan. Ik ben absoluut geen netwerk expert.
Wat is nu slim om te doen?
Mod: Veranderd in een topic. Waarom is dit topic gestart als een handleiding?
Sinds gisteren 16.25 (kreeg een mailtje van mijn Synology NAS) werkt niets meer (behalve de persoonlijke hotspot van mijn Iphone ;-))
- AP's zenden nog wel, maar ik krijg geen verbinding ,
- bedraad krijg ik geen contact met het internet
- verbinden met de UNIFI controller (of enig ander apparaat) lukt niet meer. (Pingen geeft "no route to host')
- Op het schermpje van de Cloudkey wordt nog wel een IP-adres weergegeven.
- Alle switches knipperen vrolijk...
Heb inmiddels de cloudkey gereset, echter zonder resultaat. ook de USG er al even tussenuit gehaald en alles meerdere keren aan/uit gedaan. Ik ben absoluut geen netwerk expert.
Wat is nu slim om te doen?
Mod: Veranderd in een topic. Waarom is dit topic gestart als een handleiding?
Laatst bewerkt door een moderator: