Waar kan ik dat vinden? Dit staat in ieder geval aan.
Portforwarding ingesteld. Nog steeds geen verbinding met mijn NAS via xxxxx.dyndns.org.
Bekijk bijlage 1213
Bekijk bijlage 1214
Bekijk bijlage 1215
het enige wat verschilt met die van mij is dat jij wan er bij hebt staan die optie heb ik niet dus staat ook niet aan
ik dacht dat je cloud acces wou ghhebben dat staat bij jou aan in foto 1234
Ik heb getest via Firefox met het externe internet adres, xxxxxx.dyndns.org. Dit werkte bij de Netgear router wel, maar bij UniFi dus niet? Zal het binnenkort eens proberen bij iemand anders.Twee opmerkingen:
- Cloud Access en port-forwarding zijn heel verschillende dingen.
- Heb je de port-forwarding getest van buiten je netwerk? Als je port-forwarding van je externe IP test vanuit je interne netwerk werkt het niet.
Van buiten getest maar geen resultaat. Ik heb geen idee op dit moment waar het aan ligt.Correct, je moet echt van buiten testen. Kan bijvoorbeeld ook met een mobiele telefoon waarvan je de WiFi uitzet.
Als ik mijn oude router tijdelijk weer terugzet kan ik mijn nas via 4G op mijn telefoon gewoon bereiken, heb echt geen idee waar ik het bij UniFi moet zoeken. Port forwarding 25 op UniFi is in ieder geval goed ingesteld, want testemail voor emails bij waarschuwingen worden gewoon verzonden vanaf mijn nas. Waarom 443 dan niet werkt, nogmaals geen idee.je externe ip adres is niet gewijzigd?
de gegevens in dyndns staan wel correct?