Protect App gebruikt verkeerde speaker bij 2-way audio

Cranx

UniFier
15 jul 2020
19
7
3
Hoi allen,

Ik zit met een probleempje;

Ik heb een G4 doorbell en als ik naar de live feed kijk en ik activeer 1-way audio dan komt het geluid van de deurbel uit de loudspeaker van mijn Samsung telefoon. Zodra ik 2-way audio activeer dan veranderd de speaker waar het geluid uit komt naar de telefoonspeaker (speaker die je gebruikt tijdens bellen). Hierdoor hoor je zo goed als niks van de persoon bij de voordeur als je naar het scherm kijkt. Ik moet dus dan de telefoon aan mijn oor houden om te horen wat de persoon zegt. Hierdoor kijk je dus niet meer via het scherm naar de persoon...

Dit probleem heb ik op meerdere Android telefoons (allemaal Samsung trouwens) op twee verschillende G4 deurbellen. Heeft iemand anders met een Samsung telefoon ditzelfde probleem en/of weet dit op te lossen?

Ik ben in contact met Ubiquiti maar hun Support is best wel traag, ben al ruim 2 weken bezig en ben nog niks opgeschoten.

Alvast bedankt!

Darryl
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Hoi allen,

Ik zit met een probleempje;

Ik heb een G4 doorbell en als ik naar de live feed kijk en ik activeer 1-way audio dan komt het geluid van de deurbel uit de loudspeaker van mijn Samsung telefoon. Zodra ik 2-way audio activeer dan veranderd de speaker waar het geluid uit komt naar de telefoonspeaker (speaker die je gebruikt tijdens bellen). Hierdoor hoor je zo goed als niks van de persoon bij de voordeur als je naar het scherm kijkt. Ik moet dus dan de telefoon aan mijn oor houden om te horen wat de persoon zegt. Hierdoor kijk je dus niet meer via het scherm naar de persoon...

Dit probleem heb ik op meerdere Android telefoons (allemaal Samsung trouwens) op twee verschillende G4 deurbellen. Heeft iemand anders met een Samsung telefoon ditzelfde probleem en/of weet dit op te lossen?

Ik ben in contact met Ubiquiti maar hun Support is best wel traag, ben al ruim 2 weken bezig en ben nog niks opgeschoten.

Alvast bedankt!

Darryl
Is dat niet om te voorkomen dat de microfoon gaat rondzingen als hij op luidspreker staat?
Ik roep maar wat aangezien ik zelf geen G4 deurbel heb maar dat lijkt me het meest logische.
 
Is dat niet om te voorkomen dat de microfoon gaat rondzingen als hij op luidspreker staat?
Ik roep maar wat aangezien ik zelf geen G4 deurbel heb maar dat lijkt me het meest logische.
Dat lijkt me niet, je kan namelijk ook gewoon met iemand bellen en op luidspreker zetten. Elk ander merk deurbel kan je gewoon kijken naar je scherm en praten tegelijk, geluid dus via de luidspreker.
 
Zojuist een reactie gehad van Ubiquiti waar ik wat aan heb:

Hi,

We were able to reproduce the issue and it has been reported to our team.

Unfortunately, we don't have an ETA on when a fix would be available.

If you have any other questions, please let us know!

Thanks!
Best,
UI Support
Ubiquiti Inc.
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene en LTAX04
Maar eens een update gevraagd bij de snelle jongens van Ubiquiti waarop ik dit antwoord kreeg:
Hi,

I apologize for the inconvenience this has caused you. I understand there has been delay in fixing this issue. The team is aware and we do not have any ETA on a fix.

Thanks!
Best,
UI Support
Ubiquiti Inc.

Ik vraag me oprecht af of ik de enige ben met dit probleem aangezien ik op andere fora dit probleem nergens tegen kom behalve bij mijzelf. Er zullen vast wel meer mensen zijn met een Samsung telefoon?
 
Bij de G4Doorbell Pro speelt dit probleem helaas nog steeds!! Verder vindt ik het volume aan zowel de deurbel zijde als de telefoonzijde (als 2-way audio nog niet geactiveerd is) vrij zacht.

Hier G4 Doorbell Pro i.c.m. met de Pixel 7 Pro.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.

Vergelijkbare onderwerpen