Hoi allemaal,
Ik heb een G4 Bullet met een defect. Ik heb een RMA verzoek gedaan en kreeg onderstaande mail. Aan de ene kant staat er dat het RMA verzoek is goedgekeurd en dat ik de camera kan opsturen (naar Amerika!), aan de andere kant staat er dat de garantie is verlopen. Komt dit jullie bekend voor en wat moet ik hiermee?
Your RMA request has been confirmed
Ticket ID: xxx
Device:UVC-G4-BULLET
MAC ID / Serial Number: xxx
Status:Approved
Thank you for submitting your Ubiquiti product for Warranty. Please follow the instructions below and we’ll look forward to receiving your unit.
Seller’s Notes and Instructions:
The standard Ubiquiti warranty is for a period of one year from the date of purchase. Due to this unit being out of warranty we will not be able to take care of this RMA request and the ticket will be closed.
Shipping:
Please send the package to the following address:
Double Radius, Inc
2004 Van Buren Ave
Indian Trail, NC, 28079
US
Thank you!
Ubiquiti RMA team
Ik heb een G4 Bullet met een defect. Ik heb een RMA verzoek gedaan en kreeg onderstaande mail. Aan de ene kant staat er dat het RMA verzoek is goedgekeurd en dat ik de camera kan opsturen (naar Amerika!), aan de andere kant staat er dat de garantie is verlopen. Komt dit jullie bekend voor en wat moet ik hiermee?
Your RMA request has been confirmed
Ticket ID: xxx
Device:UVC-G4-BULLET
MAC ID / Serial Number: xxx
Status:Approved
Thank you for submitting your Ubiquiti product for Warranty. Please follow the instructions below and we’ll look forward to receiving your unit.
Seller’s Notes and Instructions:
The standard Ubiquiti warranty is for a period of one year from the date of purchase. Due to this unit being out of warranty we will not be able to take care of this RMA request and the ticket will be closed.
Shipping:
Please send the package to the following address:
Double Radius, Inc
2004 Van Buren Ave
Indian Trail, NC, 28079
US
Thank you!
Ubiquiti RMA team