RMA 4G Bullet

rheinen

UniFier
21 sep 2021
244
83
28
Hoi allemaal,

Ik heb een G4 Bullet met een defect. Ik heb een RMA verzoek gedaan en kreeg onderstaande mail. Aan de ene kant staat er dat het RMA verzoek is goedgekeurd en dat ik de camera kan opsturen (naar Amerika!), aan de andere kant staat er dat de garantie is verlopen. Komt dit jullie bekend voor en wat moet ik hiermee?

Your RMA request has been confirmed
Ticket ID: xxx

Device:UVC-G4-BULLET
MAC ID / Serial Number: xxx
Status:Approved

Thank you for submitting your Ubiquiti product for Warranty. Please follow the instructions below and we’ll look forward to receiving your unit.
Seller’s Notes and Instructions:

The standard Ubiquiti warranty is for a period of one year from the date of purchase. Due to this unit being out of warranty we will not be able to take care of this RMA request and the ticket will be closed.

Shipping:
Please send the package to the following address:
Double Radius, Inc
2004 Van Buren Ave
Indian Trail, NC, 28079
US

Thank you!
Ubiquiti RMA team
 
Ga ik ook doen, maar mogelijk heeft iemand hier op het forum eens eerder zo'n mail gehad en ik ben dan benieuwd naar de uitkomst.

Edit: ik krijg net bericht dat de garantie is verlopen en dat de RMA is afgewezen. Helaas.

Ik heb een IR ring op mijn G4 Bullet en deze werkt niet meer, omdat de poort op de Bullet defect is. Hebben jullie nog advies voor externe IR (op batterij/accu)?
 
Ja klopt, ik weet niet precies hoe het zit. Ik heb de Bullet een tijd geleden via marktplaats gekocht. Ik heb dus ook geen aankoopbon oid.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..