RTSP(S) "lijkt" niet te werken

Goedemorgen,

Dank voor al jullie hulp!
Ik zal toch nog eens het e.a. checken in SS.
Het zou moeten lukken, zou je zeggen ;).
Alhoewel Protect ook prima werkt en bevalt, zal ik checken of SS nog nodig is (en vooral waarom?).

Tevens heb ik nu 3 licenties in SS (ooit 1tje bijgekocht voor een 3e camera).
 
Goedemiddag,

Zojuist hier ook even mee aan stoeien geweest maar ik heb het werkend gekregen. Je kunt het linkje van de rtsps gewoon kopiëren naar SS. Het enige wat je even moet doen is de port wijzigen van 7441 naar 7447 en op het einde de ?enableSrtp verwijderen. Zoals eerder vermeld dien je ook de rtsps:// te verwijderen in SS.

Bijv. rtsps://192.168.1.1:7441/efewjfwiojgweogeww?enableSrtp wordt dan 192.168.1.1:7447/efewjfwiojgweogeww

Een goede reden om SS ernaast te draaien is backups. Dit is helaas niet mogelijk in Protect. In SS heb je hier meer controle over. Ook past er in de UDM Pro maar 1 disk en als die crasht, ben je ook je opnames kwijt. Nou is het natuurlijk maar net hoe belangrijk de opnames zijn...
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat deze melding gesloten is, maar ik krijg het nergens anders meer gevonden :(

Ik heb de link gebruikt zoals beschreven, maar ik blijf hangen op "verifiëren"
Ik heb eerst zonder gebruikersnaam en wachtwoord geprobeerd, maar dan komt deze vrij snel terug op een uitroep teken met "verifiëren" terug.

Ik gebruik de username ubnt gebruikt met het wachtwoord die ik gewijzigd heb onder settings -> Recovery Code, maar dit wordt niet geaccepteerd.
Ik heb diverse andere combinaties geprobeerd, maar geen van de door mij gemaakte usernames en wachtwoorden binnen Ubiquiti worden geaccepteerd.

Vanuit de browser kom ik wel ingelogd binnen de camera met de Recovery Code passcode.
 
Ik weet dat deze melding gesloten is, maar ik krijg het nergens anders meer gevonden :(

Ik heb de link gebruikt zoals beschreven, maar ik blijf hangen op "verifiëren"
Ik heb eerst zonder gebruikersnaam en wachtwoord geprobeerd, maar dan komt deze vrij snel terug op een uitroep teken met "verifiëren" terug.

Ik gebruik de username ubnt gebruikt met het wachtwoord die ik gewijzigd heb onder settings -> Recovery Code, maar dit wordt niet geaccepteerd.
Ik heb diverse andere combinaties geprobeerd, maar geen van de door mij gemaakte usernames en wachtwoorden binnen Ubiquiti worden geaccepteerd.

Vanuit de browser kom ik wel ingelogd binnen de camera met de Recovery Code passcode.
Krijg je deze melding vanuit SS?
 
Dan is mijn info waarschijnlijk inmiddels achterhaald.
Zelf werk ik al jaren niet meer met Surveillance station, vond het altijd een dramatisch slecht pakket van Synology.
En het was niet best voor de schijven. Mede daarom overgestapt op een dedicated camera systeem met een eigen nvr. Btw Anneke nightcroma, Niet goedkoop wel bere goed beeld in de nacht. Zie meer via camera als met eigen ogen 😂
 
Status! Dit draadje is meer dan 10 maanden geleden oud.
Het is waarschijnlijk dat er geen verdere discussie nodig is. In dat geval raden we aan een nieuw onderwerp te starten. Als u echter vindt dat uw reactie nodig is, kunt u dat nog steeds doen.