Ik kon sinds gisterenavond niet meer inloggen op de unifi app (iOS). Als ik wil inloggen (via de cloudkey v1) blijft die hangen op “SDP aanbod opvragen” om vervolgens een error te geven.
Ik heb even geprobeerd om via de windows controller in te loggen en daar zag ik al dat eea niet meer goed was. Kon mijn unifi apparatuur niet vinden (3xap, usg en switch). Na een (harde) reset van alle apparatuur incl. modem was alles weer zichtbaar en goed in de windows controller.
Maar inloggen via de app lukt nog steeds niet. Zowel als ik met de app via de windows controller wil starten als via de cloudkey blijft die hangen op SDP aanbod. Ik heb de cloudkey ook al opnieuw opgestart (eerst wit licht en daarna gewoon blauw) maar dat helpt ook niet. Daarna dacht ik om de cloudkey opnieuw in de app te zetten door hem eerst te verwijderen. Maar als ik nu naar een nieuwe controller zoek op de app kan die mijn cloudkey niet vinden. Kan hem mogelijk manueel installeren maar dan moet ik het ip adres van de cloudkey hebben. Waar of hoe kan ik deze vinden? Sorry voor de noob vragen.
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor mij.
Heb dit probleem niet eerder gehad en had ook niets veranderd waardoor het probleem zou kunnen zijn ontstaan.
Alvast bedankt
Ik heb even geprobeerd om via de windows controller in te loggen en daar zag ik al dat eea niet meer goed was. Kon mijn unifi apparatuur niet vinden (3xap, usg en switch). Na een (harde) reset van alle apparatuur incl. modem was alles weer zichtbaar en goed in de windows controller.
Maar inloggen via de app lukt nog steeds niet. Zowel als ik met de app via de windows controller wil starten als via de cloudkey blijft die hangen op SDP aanbod. Ik heb de cloudkey ook al opnieuw opgestart (eerst wit licht en daarna gewoon blauw) maar dat helpt ook niet. Daarna dacht ik om de cloudkey opnieuw in de app te zetten door hem eerst te verwijderen. Maar als ik nu naar een nieuwe controller zoek op de app kan die mijn cloudkey niet vinden. Kan hem mogelijk manueel installeren maar dan moet ik het ip adres van de cloudkey hebben. Waar of hoe kan ik deze vinden? Sorry voor de noob vragen.
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor mij.
Heb dit probleem niet eerder gehad en had ook niets veranderd waardoor het probleem zou kunnen zijn ontstaan.
Alvast bedankt
Laatst bewerkt: