R
Ronniedokkie
Guest
Goedemorgen,
Ik ben nieuw op dit forum maar kwam hier terecht en dit leek me de perfecte plek voor mijn vraag.
Ik ben in het bezit van een mooie set unifi producten. Ik heb in mijn huis een usg router en 2 switches. Daar hangt mijn cloud key v1 en 4 AP's aan. Tot voor kort werkte dit helemaal perfect en ik kon het hele huis en buiten rondlopen zonder verbinding te verliezen.
Nu komt het probleem. Sinds ongeveer 2 weken verlies ik opeens de verbinding als mijn telefoon van de ene naar de andere ap schakelt. Ik heb in de instellingen gekeken en zie dat seamless roaming uitgeschakeld is op de een of andere manier. Nu las ik iets over een nieuw protocol fast roaming oid maar als ik dit aanzet blijft het probleem zich voordoen.
Ik verlies nu in de haverklap de verbinding en dat is super irritant.
De huidige firmware is 4.0.80.10875 voor de ap's en switches en de cloudkey draait op 5.12.35-12979-1.
Heeft iemand misschien een idee waar het aan kan liggen? Ik heb in de tussentijd niets aan de instellingen veranderd dus het lijkt gekomen te zijn door een update oid.
Alvast bedankt voor de moeite!!
Ik ben nieuw op dit forum maar kwam hier terecht en dit leek me de perfecte plek voor mijn vraag.
Ik ben in het bezit van een mooie set unifi producten. Ik heb in mijn huis een usg router en 2 switches. Daar hangt mijn cloud key v1 en 4 AP's aan. Tot voor kort werkte dit helemaal perfect en ik kon het hele huis en buiten rondlopen zonder verbinding te verliezen.
Nu komt het probleem. Sinds ongeveer 2 weken verlies ik opeens de verbinding als mijn telefoon van de ene naar de andere ap schakelt. Ik heb in de instellingen gekeken en zie dat seamless roaming uitgeschakeld is op de een of andere manier. Nu las ik iets over een nieuw protocol fast roaming oid maar als ik dit aanzet blijft het probleem zich voordoen.
Ik verlies nu in de haverklap de verbinding en dat is super irritant.
De huidige firmware is 4.0.80.10875 voor de ap's en switches en de cloudkey draait op 5.12.35-12979-1.
Heeft iemand misschien een idee waar het aan kan liggen? Ik heb in de tussentijd niets aan de instellingen veranderd dus het lijkt gekomen te zijn door een update oid.
Alvast bedankt voor de moeite!!
Laatst bewerkt door een moderator: