Sip op DMPro werkt niet

RonJ

UniFier
19 nov 2022
4
0
1
Ik heb een nieuwe Dreammachine Pro geplaatst ipv een Draytek modem/router op mijn Ziggo aansluiting. Dit werkt goed maar ik krijg mijn sip aansluiting op mijn Siemens N510 Pro niet werkend ondanks open poorten 5060-5090, 10.000-50.000,5004-5020 en 3478 tcp en udp. De N510 kan zich niet registreren.
Kan iemand mij vertellen wat hier mis kan zijn?
 
Hallo,

Mag ik vragen hoe je aan al deze poorten bent gekomen? Stonden deze voorheen ook in je Draytek modem/router zo gedefinieerd? Zo niet, dan zou ik eens de standaard documetatie erbij pakken en kijken welke poorten er in jou configuratie gedefinieerd staan. Wanneer je namelijk de documentatie van BusinessCom bekijkt, wijkt het weer iets af (Moet ook logisch is). Belangrijkste zal zijn, je 5060 UDP, natuurlijk je RTP range en de communicatie naar de server.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.