Ha mensen,
sinds dat de unifi spullen draaien en de tijd verstrijkt ga ik me afvragen wat verstandig is om te doen in het geval van problemen met een van de apparaten.
veel settings zijn bij de start destijds door derden geconfigureerd, inmiddels is er het nodige aangepast en ik maak netjes backups etc maar ergens denk ik als er iets mis gaat wat dan?
is het bv aan te raden om een cold spare te hebben van alle apparaten (downtime) ?
ik heb een
UCK-G2-PLUS
US-24-250W
USG-Pro-4
UAP-AC-Lite (4)
tot nu toe draait alles voorbeeldig sinds 8 2019. Wat is jullie ervaring met de duurzaamheid van unifi producten, achter deze apparaten draaien een aantal nas systemen tbv onder meer backups van klanten. Iemand tips of een bepaalde zienswijze of moet ik geen beren op de weg zien
sinds dat de unifi spullen draaien en de tijd verstrijkt ga ik me afvragen wat verstandig is om te doen in het geval van problemen met een van de apparaten.
veel settings zijn bij de start destijds door derden geconfigureerd, inmiddels is er het nodige aangepast en ik maak netjes backups etc maar ergens denk ik als er iets mis gaat wat dan?
is het bv aan te raden om een cold spare te hebben van alle apparaten (downtime) ?
ik heb een
UCK-G2-PLUS
US-24-250W
USG-Pro-4
UAP-AC-Lite (4)
tot nu toe draait alles voorbeeldig sinds 8 2019. Wat is jullie ervaring met de duurzaamheid van unifi producten, achter deze apparaten draaien een aantal nas systemen tbv onder meer backups van klanten. Iemand tips of een bepaalde zienswijze of moet ik geen beren op de weg zien
Laatst bewerkt: