Goedendag,
Vandaag een poging gedaan om mijn nieuwe UDM-SE te configureren, dit is gedeeltelijk gelukt echter na update van laatste software release krijg ik bij het opstarten van de UDM-SE de melding "No IP-Address" in het schermpje van de UDM.
Situatie: Fritzbox 7590 --> vanaf poort 1 kabel naar poort 9 van de UDM-SE. Heb mijn laptop (welke ik direct verbonden heb aan poort 1 van de UDM-SE) een vast ip-address gegeven (192.168.1.5) mede omdat het default adres van de UDM-SE het adres 192.168.1.1 is. Krijg dus geen verbinding meer met de UDM-SE; heb de UDM-SE al een reset gegeven echter dit biedt geen oplossing. Het heeft in eerste instantie dus wel gewerkt achter na de firmware update verschijnt deze melding. Komt iemand dit bekend voor?
Vandaag een poging gedaan om mijn nieuwe UDM-SE te configureren, dit is gedeeltelijk gelukt echter na update van laatste software release krijg ik bij het opstarten van de UDM-SE de melding "No IP-Address" in het schermpje van de UDM.
Situatie: Fritzbox 7590 --> vanaf poort 1 kabel naar poort 9 van de UDM-SE. Heb mijn laptop (welke ik direct verbonden heb aan poort 1 van de UDM-SE) een vast ip-address gegeven (192.168.1.5) mede omdat het default adres van de UDM-SE het adres 192.168.1.1 is. Krijg dus geen verbinding meer met de UDM-SE; heb de UDM-SE al een reset gegeven echter dit biedt geen oplossing. Het heeft in eerste instantie dus wel gewerkt achter na de firmware update verschijnt deze melding. Komt iemand dit bekend voor?