Goedemorgen, sinds een aantal weken krijg ik mijn netwerk niet meer aan de praat. Er is een monteur van t-mobile geweest en die heeft de modem van t-mobile vervangen.
Ik heb een switch 8 poorten 150 w POE. Daarbij heb ik een CloudKey (gen2) en verschillende Ac’s.
Zodra ik de switch aan de T-Mobile router ‘hang’ verstoort dit direct het T-Mobile WiFi (dit heb ik normaal gesproken uitstaan). Dit gebeurt ook als dit de enige kabel is die op de switch is aangesloten. Als ik de cloudkey verbind dan komt er geen internet door. Ik vermoed dat er iets niet klopt met de switch.
-ik heb meerdere factory resets gedaan
-de stekker zit er in
-lampjes van POE branden en ook van internet
Kan iemand mij uit de brand helpen?
Groeten Onno
Ik heb een switch 8 poorten 150 w POE. Daarbij heb ik een CloudKey (gen2) en verschillende Ac’s.
Zodra ik de switch aan de T-Mobile router ‘hang’ verstoort dit direct het T-Mobile WiFi (dit heb ik normaal gesproken uitstaan). Dit gebeurt ook als dit de enige kabel is die op de switch is aangesloten. Als ik de cloudkey verbind dan komt er geen internet door. Ik vermoed dat er iets niet klopt met de switch.
-ik heb meerdere factory resets gedaan
-de stekker zit er in
-lampjes van POE branden en ook van internet
Kan iemand mij uit de brand helpen?
Groeten Onno