Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch gebruikte ik die ik nog....
Mijn UXG-Pro "valt regelmatig weg" zonder dat je er ook maar iets van merkt.
De log van de Legacy UI staat er vol mee.
De normale log niet.
Unifi heeft er lang en breed naar gekeken maar kon nergens de oorzaak vinden.
Ik moest "dagelijks" log bestanden doorsturen etc etc etc.
Ze begrepen het echt niet.
Weet je wat, ik merk het niet dus laat maar zitten.
Ze waren blij met die insteek ;-)
Op een andere locatie dezelfde router en nooit problemen met dit verschijnsel gezien.
Nu kan ik er niet meer inkijken.
(al moet ik bekennen dat ik dat allang nier meer deed)
Ik moest toen inderdaad vaak via ssh inloggen en de bestanden opsturen.
Hoe een en ander nu precies ging weet ik niet meer.
Kon toen de “uitval” ook niet veroorzaken of hoe dan ook.
Moest diverse commando’s uitvoeren op het moment dat het gebeurde maar kreeg dat nooit voor elkaar.
En omdat we het niet opmerkte als het gebeurde was het lastig te onderzoeken.
Heb met de andere locatie meerdere VPN tunnels open staan en die vielen ook niet uit.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.