Early Access UniFi Network Application 10.0.140

Toch gebruikte ik die ik nog....
Mijn UXG-Pro "valt regelmatig weg" zonder dat je er ook maar iets van merkt.
De log van de Legacy UI staat er vol mee.
De normale log niet.
Unifi heeft er lang en breed naar gekeken maar kon nergens de oorzaak vinden.
Ik moest "dagelijks" log bestanden doorsturen etc etc etc.
Ze begrepen het echt niet.
Weet je wat, ik merk het niet dus laat maar zitten.
Ze waren blij met die insteek ;-)

Op een andere locatie dezelfde router en nooit problemen met dit verschijnsel gezien.

Nu kan ik er niet meer inkijken.
(al moet ik bekennen dat ik dat allang nier meer deed)
 
Ik moest toen inderdaad vaak via ssh inloggen en de bestanden opsturen.
Hoe een en ander nu precies ging weet ik niet meer.
Kon toen de “uitval” ook niet veroorzaken of hoe dan ook.
Moest diverse commando’s uitvoeren op het moment dat het gebeurde maar kreeg dat nooit voor elkaar.
En omdat we het niet opmerkte als het gebeurde was het lastig te onderzoeken.
Heb met de andere locatie meerdere VPN tunnels open staan en die vielen ook niet uit.