Official UniFi Protect Application 5.0.21 => 5.0.34

Heb het advies van @Hofstede gevolgd. Na adoptie even gekeken of alles goed werkt en daarna in de camera’s onvif uitgezet. Weet niet of dit invloed heeft, maar binnen enkele tellen heb ik scherp beeld bij de dahua camera’s.
 
Heb het advies van @Hofstede gevolgd. Na adoptie even gekeken of alles goed werkt en daarna in de camera’s onvif uitgezet. Weet niet of dit invloed heeft, maar binnen enkele tellen heb ik scherp beeld bij de dahua camera’s.
Die optie heeft voor mij iig niet geholpen.
Wellicht is het per merk type camera anders.
 
Ik heb hier alles 1 keer aangezet en handmatig de cams toegevoegd. Ze (2 x Hikvision) zijn net zo snel als de UI cams en draaien nu volledig mee in Protect.
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Ik heb dezelfde ervaring met mijn dahua camera’s. Was van plan om over te stappen naar UniFi maar de urgentie is weg. Voorlopig even door gaan met mijn huidige camera’s.
 
Ah, excuus. Het topic begon (en ging vrij lang) over de EA releases; tussendoor (afgelopen vrijdag) is deze omgegaan naar 'production' (GA) en is de kop aangepast.
 
Hallo, Ik heb een probleem met mijn dahua camera. Hij wordt wel gedetecteerd maar ik kan hem niet adopteren ik krijg dat de credentials niet juist zijn. Ik heb al van alles geprobeerd maar kan hem niet toegevoegd krijgen. Zijn er speciale instellingen die ik moet doen op de camera zelf? Ovif staat aan en ik heb een onvif gebruiker aangemaakt met een makkelijk wachtwoord maar lukt niet. Wie kan mij helpen?
 
Kijk even bij reactie van @Ferry_k. Hij heeft aangegeven hoe je de camera handmatig kunt toevoegen. Ik heb dat met mijn dahua camera gedaan. Kreeg dezelfde opmerking over credentials. Heb niet eens een onvif gebruiken aangemaakt maar gewoon de login van de camera gebruikt. Werkte bij mij als een speer. Kun je met ip-adres invoegen.
 
Ik heb het ook getracht op de handmatige manier en ook het admin wachtwoord met gebruikersnaam maar helaas werkt dat ook niet :-(
 
Had ook een onwillige camera. Deze teruggebracht naar de fabrieksinstellingen en daarna lukte het handmatig wel. Heb wel de p2p instelling uitgeschakeld. Staat bij netwerkinstellingen toegangsplatform.
 
Helaas na een 30min is de camera verdwenen en kan ik hem niet meer toevoegen dan krijg ik weer de foutmelding op account gegevens. Als ik de camera dan reset werkt het weer. Ik ben bang dat ik nog even geduld moet hebben.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..