Natuurlijk niet hahaha; we (althans ik) hebben gewoon niks inhoudelijks te melden . Ik herken het euvel niet.Hebben jullie me nou allemaal voor de gek gehouden, door geen inhoudelijke reactie te plaatsen hiero, of hoe zit dat?
Natuurlijk niet hahaha; we (althans ik) hebben gewoon niks inhoudelijks te melden . Ik herken het euvel niet.
Wachten op een update! Het functioneert verder prima dus geen rampDie "Disconnected from port 0" is nog steeds een doorn in mijn oog. Lees er verder vrijwel niets over op UI.com Forum. Iemand nog een goede suggestie om dit fenomeen op te lossen?
Ikzelf zie deze melding alleen af en toe als een MacOS computer in diepe slaap valt. Als de computer wakker wordt meldt hij wel de juiste switch poort.
Al melding gemaakt bij UI?
Wachten op een update! Het functioneert verder prima dus geen ramp
Haha, nee hoor. Ik volgde jouw topic met grote spanning maar had ook geen enkel idee naar/van het hoe en waarom. Zie nu net pas deze laatste opmerking eigenlijk, sorry.Hebben jullie me nou allemaal voor de gek gehouden, door geen inhoudelijke reactie te plaatsen hiero, of hoe zit dat?
Yep ik heb het ook. Was me voor dit topic nog niet eerder opgevallen. Kijk daar niet zo vaakHeb je zelf ook deze meldingen, zoals o.a. Hofstede? Alles werkt wel, maar omdat het een nieuwe en mij onbekende melding in de log server is, ga ik wel op zoek naar de vraag en hopelijk ook het antwoord.
Yep ik heb het ook. Was me voor dit topic nog niet eerder opgevallen. Kijk daar niet zo vaak
Dank voor je terugkoppeling, geeft toch ook een bevestiging dat ik niet de enige. Ik zal op UI.com even een nieuwe vraag stellen over poort 0. Wellicht krijg ik daar ook nog wat inhoudelijke reacties van gebruikers aldaar.