100 % zeker wel.Is er op het moment dat je kijkt ook daadwerkelijk internetverkeer?
Alles idd up 2 date, en zien in de browser zeker verkeer up en downZie je in de Network Controller op je pc (in browser) wel verkeer voorbij komen?
En alles is up-2-date neem ik aan.
de wan gaat naar de ziggo modem.Wat zit en na de UXG? Nog een router? Of zit je met de WAN aan de UXG direct aan internet?
Staat Ziggo in Bridge?de wan gaat naar de ziggo modem.
Na de UXG komt de USW Lite 8 Poe
Dat heb ik lang geleden gevraagd of ze dat willen doen.Staat Ziggo in Bridge?
Dat kan je zien aan het Modem. De led aan de voorkant moet dan groen branden.Dat heb ik lang geleden gevraagd of ze dat willen doen.
Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk. (het blijft ziggo he)
Doet hij ook dus hij staat in bridgeDat kan je zien aan het Modem. De led aan de voorkant moet dan groen branden.
Ik gebruik idd een vpn op mijn laptop.Ik ben even door ideeën heen. Alles lijkt zo goed te zitten.
Zit je vanuit UXG direct op internet? Of zit er VPN-client (aan je ip te zien gebruik je nu vpn) tussen oid?
DIe VPN op de laptop zou het probleem niet moeten zijn.Ik gebruik idd een vpn op mijn laptop.
de UXG zit aan de de ziggo modem.
Thanks voor julle info. dan wachten we af tot ze de bug oplossenHallo Tiest,
Dit is een bug wat al een lange tijd speelt. Er zijn al meerde klachten te vinden op de UniFi Community site. Het issue speelt sinds UniFiOS v3.0.13. Tot heden met versie 4.0.5 geen oplossing.