Maar als jouw WAN een IPv4 adres geeft en geen IPv6 adres dan heb je dus mogelijk nog geen IPv6.
Je zou het kunnen testen met een PC rechtstreeks op het modem.
Je zou het kunnen testen met een PC rechtstreeks op het modem.
Vanavond maar eens met Zi33o gebeld, mijn IPv6 stond niet aan en ze kregen het ook niet aan, call aangemaakt, het vermoeden was dat mijn modem in de upgrade was overgeslagen ?!?!Maar als jouw WAN een IPv4 adres geeft en geen IPv6 adres dan heb je dus mogelijk nog geen IPv6.
Je zou het kunnen testen met een PC rechtstreeks op het modem.
een klein linkje naar die betreffende artikelen had ik uiterst tof gevonden, scheelt zo'n berg zoeken/lezen.Die vraag hoe je het instelt is al meermaals beantwoordt, het probleem is dat het bij jou dus niet werkt. En meer informatie heb je tot nu toe niet gegeven. En zonder dat kunnen we je niet verder helpen.
Weet je zeker dat IPv6 bij jou al actief is? Krijgt jouw WAN poort een IPv6 adres van Ziggo? Staat jouw modem wel of niet in bridge mode?
Stel nou dat iemand met veel kennis en tijd de moeite neemt om deze materie voor z'n halve digibeet als ik wat duidelijk (liefst natuurlijk met plaatjes) in elkaar te knutselen, dat zou ik wel zo kunnen waarderen...Correct, kant en klare oplossingen voor Unifi, IPv6 en Ziggo zijn er nog niet. Zal de komende maanden vast gaan komen.