Ik heb eenzelfde situatie en heb het als volgt werkend.
Ik heb in Cheapconnect twee sip-only nummers aangemaakt (die met 777 beginnen), de ene heb ik in Talk toegevoegd als 3rd party SIP, het andere nummer heb ik in de Fritzbox toegevoegd. Vervolgens in Cheapconnect zelf de nummers aan het 'echte' telefonnummer gekoppeld en zodanig ingesteld dat ze allebei tegelijk overgaan als er een inkomende oproep is.
Overigens heb ik wel een port forward gedaan, of eigenlijk twee. voip.cheapconnect.net mag naar de UDMP op poort 5060, sip.cheapconnect.net mag naar de Fritzbox op 5060, want anders werkte het niet. Ik heb de Cheapconnect servers ook zo in de config van de UDMP en de Fritzbox gezet. De ene verbindt met 'voip', de andere met 'sip'. Want twee interne IP's op één port forward, dat wil niet, daarom de truc met twee SIP-servers van Cheapconnect.
Ik gebruik dus geen trunk, dat was ik wel van plan, maar je kan maar één apparaat tegelijkertijd aan een trunk hangen.
Waar ik overigens wel problemen mee heb, is dat als ik met de Fritzbox bel, de geluidkwaliteit HD is (staat ook in het scherm), maar als ik via Talk bel, dan is de kwaliteit echt om te janken. Ik heb in de logging van Talk (Freeswitch) gekeken, en daar zie ik dat Talk een lagere geluidskwaliteit 'onderhandelt' met Cheapconnect (PCMU codec, i.p.v. de G.722 HD variant). Ik heb er een support ticket voor lopen, maar Ubiquiti zegt doodleuk dat ik die HD codec maar zelf moet instellen bij Cheapconnect, en dat ze geen 3rd party SIP config ondersteunen...
Dit was mijn spreekbeurt