@iwolke Ik denk dat het handiger is om te debuggen via de CLI van FreeSWITCH. Zie handleiding UniFi Talk.
@Wimpie ,@iwolke Ik denk dat het handiger is om te debuggen via de CLI van FreeSWITCH. Zie handleiding UniFi Talk.
2022-05-12 11:42:59.166733 87.00% [NOTICE] sofia.c:8738 Hangup sofia/external_talk/+31064114xxxx [CS_CONSUME_MEDIA] [CALL_REJECTED]
2022-05-12 11:42:59.166733 87.00% [NOTICE] switch_core_session.c:1771 Session 16 (sofia/external_talk/+31064114xxxx) Ended
2022-05-12 11:42:59.166733 87.00% [NOTICE] switch_core_session.c:1775 Close Channel sofia/external_talk/+31064114xxxx [CS_DESTROY]
2022-05-12 11:42:59.166733 87.00% [NOTICE] switch_core_session.c:1771 Session 16 (sofia/external_talk/+31064114xxxx) Ended
2022-05-12 11:42:59.166733 87.00% [NOTICE] switch_core_session.c:1775 Close Channel sofia/external_talk/+31064114xxxx [CS_DESTROY]
[/CODE]
Mooi dat de handleiding goed te volgen is .@Wimpie Super deze handleiding, je wandelt er 'vrij' makkelijk doorheen.
Ben ik weer eensGevonden!
De Unifi config was helemaal OK, ik had in de CheapConnect het accounttype op Spraak paten staan, in plaats van Trunk. Je kunt je vervolgens gewoon aanmelden opde Trunk, blijkbaar lukt het uitbellen zelfs, maar gesprekken kwamen niet binnen. Nu wel.
Nu verder prutsen, dank voor de support!
@Polyphemus , hoe heb jij die setting bij CheapConnect staan? CheapConnect suggereert dat het daarmee niet meer mogelijk is om rechtstreeks op het SIP nummer aan te melden, maar volgens mij doe jij dat wel met je Fritz DECT base.
Ik voer nergens een codec in, maar volgens de command line kiest ie PCMA, en dat klinkt als een oude buizenversterker.@Polyphemus Wat bedoel je met "geluidskwaliteit gewoon brak is"? Voer jij ergens een codec in? Bij mij is de geluidskwaliteit perfect!