Ik zit met het volgende probleem.
ik krijg meestal net na middennacht diverse meldingen binnen van onbereikbare AP en of switches, zelfs onbereikbaar cloudkey. Meestal worden deze meldingen direct gevolgd door verschillende meldingen dat de onbereikbare apparatuur weer ge-reconnect heeft. Ik kan uit de meldingen niet de oorzaak van de problemen halen. Ik begrijp er inmiddels niet veel meer van.
daarnaast merk ik dat ik steeds meer moeite ervaar mijn controller te bereiken. Het duurt steeds langer te verbinden. Dit geldt wanneer ik de controller benader via mijn iPhone maar ook als ik via de PC de controller wil openend. Regelmatig wordt er aangegeven dat er helemaal geen verbinding gemaakt kan worden en mijn controller onbereikbaar is.
UniFi lijst:
Cloud
UAG 3P Firmware 4.4.55.5377096
US-16-150w. 5.43.35.12698
US-8 5.43.35.12698
2x UAP-A-C Pro 4.3.28.11361
2x UAP-AC-lire 4.3.28.11361
1x UAP-AC-m 4.3.28.11361
Verder diverse bedrade UniFi camera’s
mijn accespoint en switches zijn allen bedraad aangesloten. De controller versie is 6.1.71
ik ervaar geregeld problemen met het bereiken van verschillende IoT producten. Zo is mijn WiFi printer plots onbereikbaar, of is Apple HomeKit gevuld met icoontjes die aangeven “bijwerken” of “geen reactie”
Het zoeken naar oplossingen neemt het enthousiasme om verder in de materie te duiken weg. Het lezen van informatie op internet brengt me niet verder. Het ubiquiti forum staat zo vol dat het voor mij niet duidelijker wordt, waarbij ik moet opmerken dat het volgen van dit UniFi forum wel een veel duidelijker overkomt aangezien de Nederlandse taal tussen al de afkortingen en termen toch het begrijpelijkste .
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Vast hartelijk dank voor het meedenken
ik krijg meestal net na middennacht diverse meldingen binnen van onbereikbare AP en of switches, zelfs onbereikbaar cloudkey. Meestal worden deze meldingen direct gevolgd door verschillende meldingen dat de onbereikbare apparatuur weer ge-reconnect heeft. Ik kan uit de meldingen niet de oorzaak van de problemen halen. Ik begrijp er inmiddels niet veel meer van.
daarnaast merk ik dat ik steeds meer moeite ervaar mijn controller te bereiken. Het duurt steeds langer te verbinden. Dit geldt wanneer ik de controller benader via mijn iPhone maar ook als ik via de PC de controller wil openend. Regelmatig wordt er aangegeven dat er helemaal geen verbinding gemaakt kan worden en mijn controller onbereikbaar is.
UniFi lijst:
Cloud
UAG 3P Firmware 4.4.55.5377096
US-16-150w. 5.43.35.12698
US-8 5.43.35.12698
2x UAP-A-C Pro 4.3.28.11361
2x UAP-AC-lire 4.3.28.11361
1x UAP-AC-m 4.3.28.11361
Verder diverse bedrade UniFi camera’s
mijn accespoint en switches zijn allen bedraad aangesloten. De controller versie is 6.1.71
ik ervaar geregeld problemen met het bereiken van verschillende IoT producten. Zo is mijn WiFi printer plots onbereikbaar, of is Apple HomeKit gevuld met icoontjes die aangeven “bijwerken” of “geen reactie”
Het zoeken naar oplossingen neemt het enthousiasme om verder in de materie te duiken weg. Het lezen van informatie op internet brengt me niet verder. Het ubiquiti forum staat zo vol dat het voor mij niet duidelijker wordt, waarbij ik moet opmerken dat het volgen van dit UniFi forum wel een veel duidelijker overkomt aangezien de Nederlandse taal tussen al de afkortingen en termen toch het begrijpelijkste .
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Vast hartelijk dank voor het meedenken